onsdag 9 januari 2008

Utmanad!

Oj, oj...men käranån då..jag har blivit utmanad av http://nicolasboning.blogspot.com att berätta om 7 egenskaper jag har...Känner mig lite mesig om jag inte tar emot den...nu ska jag avslöja mitt innersta för er:

1.Tålmodig, blir sällan arg, men stackars de som är i närheten när det brister....sisådär...vart tionde år ungefär..
2.Lätt att anpassa mig till olika situationer o olika människor
3. Trivs att vara ensam o pyssla för mig själv...
4. Dagdrömmare med båda fötterna på jorden. Ligger ofta vaken mellan 02-04 på nätterna o då går min hjärna på högvarv...otroligt vad man kan komma på ideer o planera olika projekt DEN tiden på dygnet...
5. Har spindelfobi, alltså..FOBI...vi har utedass vid sommarstugan o där finns korspindlar med kroppar som tennisbollar o 8st. 5 nr:s strumpstickor till ben..jag lovar!! det är sant..nästan...
6. Måste plocka i diskmasin på ett speciellt sätt, fråga vår dotter, hon veeet...blivit påmind ca 1511 ggr....kläderna ska oxå hängas på tork i en speciell ordning...
7. Spelar musik HÖGT i bilen, Tina Turners: Proud Mary SKA vara på hög volym, likaså Springsteen, CCR...Lasse Stefanz är inte min favorit precis...

Så med andra ord är jag en: Tålmodig enstöring som plockar i diskmaskin med Rock´n Roll vrålandes i öronen...Herrer Gud.. vad är jag för en människa egentligen???
Jag slutar här...utmanar ingen.Tack för i kväll!

2 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

...hihihi...Nä,ingen tinnitus...jag lovar!
Men det beror enbart på att du gillar Springsteen, men inte Lasse Stefanz;-)
Kan du förstå vilken chock jag fick när min tonårsdotter (på den tiden) helt plötsligt började spela Lasse Stefanz?!
Jaja...så länge det inte är Christer Sjögren så är det VÄL OK!
Annars är vi rätt så lika på flera sätt ser jag...skönt att man inte är ensam om sina tvätthängningsvanor och att min make inte heller är ensam om att vilja ha en bestämd ordning i diskmaskinen;-)
Kramar/Birgitta

Linda Muhr sa...

Hej!

Hittade hit när jag sökte på "Sy tilda" älskar ju själv att sy, använder mig ofta av Tilda mönstrerna även om jag ändrar endel oxå..det är en bra bas liksom,annasr pysslar jag mst med kortmakeri! dina skapelser är underbara ville jag bara säga!

Kram Linda