måndag 4 februari 2008

Rimfrost

För några dagar sen hade vi fin rimfrost här, men nu är det -15 o igår var det snöyra, två dagar sen regnade det..allt är upp och ner...Men jag vill visa några bilder som jag tog när jag var ute o njöt av det fina vädret.
Denhär växer i vår damm o solen hade smält bort frosten på solsidan, men p
å nordsidan bet den sig kvar...

Efter denhär skogsvägen gå jag ofta, här är det så lungt o fridfullt, ibland får man syn på en älg, men jag har ännu inte lyckats ta nåt kort på nån..

Lingonris o mossa... dom gröna färgerna är fina, både mört o ljust grön...


Jag hoppas att ni alla får en bra vecka, o våren kommer snart, vi får bara hålla ut en tid till...Tack alla ni som tittar in till mig o tack för alla kommentarer jag får!!

2 kommentarer:

jeanette sa...

Åh vilka härliga bilder! Får mig nästan att tycka om vintern...
men bara nästan... Tack o lov att man har en inomhushobby när snön yr runt knutarna!

Prästgårds Maria sa...

Vilka vackra bilder. Vilken duktig fotografinna du är!
Ha en fin vecka!