lördag 24 maj 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Lappeklipp och ska nu försöka svara på detta:

3 namn jag går under: Mamm, ibland Fia och Ann-Sofi
3 saker som skrämmer mig: Lögner/Förtal, Mobbning/Trakasserier, Maktmissbruk ( stora, feta, äckliga korsspindlar )
3 saker jag har på mig: glasögon, jeans, T-skirt
3 sanningar: lååångt tålamod, svårt att säga ifrån, bra på att kompromissa.
3 saker som jag verkligen vill ha: ny, frisk, stark RYGG, största Lo
ttovinsten genom tiderna, 6 månader semester varje år...

Jag skickar den vidare till:
Huset på toppen
Prästgårdens Pepparkaka
Dagdrömmar

Ha det bra alla ni som tittar in till mig!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild av Nasse! :)

Elzie sa...

Ibland får man till sina bilder. Den är helt undrebar på kissen.
Hoppas du har en bra dag och att åtminstone någon av dina önskningar slår in.
Kram Elzie

Noora sa...

oj, vad söt Nasse. :)

Lycka är ~ Onnea on sa...

Vad roligt att du vill att jag svarar på samma..tack!
Märkte det först nu så ska ta och lägga det i bloggen snart!!
:)