lördag 22 mars 2014

Mönster

Jag har förstått att det är flera som vill ha mönstret på mina Tilda-Harar. Om ni vill kan ni ta kontakt med: tilda@netikka.fi så vet jag var det finns gratis mönster på dessa harar...
Jag efterlyser en svensk dam som bor i Holland, du ville ha mönster på pannlappar och jag skrev att det är troligen ute vid sommarstugan. Nu har jag hittat det men tyvärr rensat i min mail-box så din mailadress är borta, ta kontakt igen om du läser det här så skickar jag mönstret åt dig.
Ni får gärna fråga mig om mönster, men tyvärr kan jag inte hjälpa er om ni inte har satt ut kontaktuppgifter på era bloggar eller är anonyma, så skriv ett mail till mig så ska jag försöka hjälpa till så gott jag kan.
Ha en solig och skön helg!



6 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Hej. Länge sen :) Jag får sån härlig vårkänsla av dina ljuvliga pastellfärgade harar!!
Önskar dig en trevlig helg och kommande vår!!
Iad har vi sol men blåsigt. Våren är nog på väg ;)
Kram ~M~

Vardag och flärd sa...

Jag hade missat ditt inlägg om dina fina harar. Blir så sugen på att sy, har massor av tyg, mönster och idéer som ligger och väntar. När jag blir pensionär ska jag "bo" i mitt syrum och i min trädgård!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Eva

Lisbet sa...

Underbara harar!!!

Tack för det! Att du kan hjälpa med mönster alltså. Ska hålla det i minnet då jag börjar (!) ta fram min symaskin igen. Så harmt att de slutat sälja Tildaprodukter i hobbyaffärerna i de två städer jag brukar handla i. Brukar du beställa på nätet? Var i så fall?
Ha en fin helg!
kram

Anonym sa...

Snille deg! Tusen takk for at du hjelper meg, sender deg en Mail. Jeg har akkurat oppdaget bloggen; tildasworld.com :-) Ha en fin søndag!

Anita Johansen :-)

Carina, lurvendesign sa...

Vilka fina harar. Jag blir inspirerad att påskpyssla när jag ser vad mycket fint du gjort.

Quilt och Söm sa...

Dina harar är fantastiska!